.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولتيماتوم به رؤساي آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش به رؤساي سازمان‌هاي آموزش و پرورش استان‌ها گفته است كه بايد طي چند روز آينده، فهرست مطالبات فرهنگيان خود را به وزارت آموزش و پرورش ارائه دهند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس با كسب موافقت دريافت 537 ميليارد تومان از سوي هيئت دولت براي پرداخت مطالبات معوقه فرهنگيان كشور، مقرر شده است كه به سرعت و قبل از هفته معلم اكثر مطالبات معوقه فرهنگيان به جز پاداش پايان خدمت و پاداش مناطق محروم فرهنگيان پرداخت شود.

علي يزديخواه، رئيس سازمان آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران به خبرنگار اجتماعي فارس گفت: از امروز يك سري فرمت جديد از سوي وزارت آموزش و پرورش به ما داده شده است كه بايد بر اساس آن فرمت‌ها، رقم مطالبات هر يك از فرهنگيان تعيين شود.

وي با بيان اين‌كه بايد فهرست‌ها را به وزارت آموزش و پرورش ارائه دهيم، اظهار داشت: مقرر شده است كه مطالبات فرهنگيان به صورت متمركز از سوي وزارتخانه پرداخت شود.

يزديخواه اضافه كرد: قبلاً مقرر شده بود كه به صورت علي‌الحساب اعتباري به آموزش و پرورش استان‌ها داده شود و بر اساس آن، مطالبات با توجه به اولويت‌ها پرداخت شود اما در دستور اخير بايد فهرست آمار و ارقام را به آموزش و پرورش ارائه دهيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.